poniedziałek, 24 września 2012

39. Hot Pink ze Skin79

Dzisiaj przyszły wylicytowane na ebayu tubki ze Skin79
 Pudełeczka delikatnie się zgniotły.
Tubki są zabezpieczone folią. Wiadomo wtedy czy były otwierane czy nie ;) 
Porównanie rozmiarów. Tutaj ze słoiczkiem z Rossmanna.
 I z baterią. Jak widać, nie są duże.

 Swatche.
Z fleszem:
przy oknie (bez):



 I jak się na twarzy prezentuje (z fleszem):
 bez:
Zdjęcia twarzy również były robione przy oknie. Ogólnie wyglądam jakbym miała fotoszopem twarz doklejoną :D

Co do BB kremu- nie licząc, że kolor nie pasuje, twarz po nim jest gładziutka. Ładnie zakrył moje zaskórniki na nosie (!) i brodzie. Przyjemnie pachnie. Po kilkunastu minutach zaczął świecić mi się nos, jednak jakoś całość naturalnie wyglądała.
Wyszłam tak na miasto hahaha. W świetle zewnętrznym nie widać tak różowatości. Jest po prostu za ciemny dla mnie i to widać. Eksperyment polegający na większej ilości tlenu na mieście (pff..) się nie udał. Jadąc na rowerze miałam po prostu odciętą głowę. Brawo dla odważnej RainyOne ;)

Szkoda, że kolor nie teges... :(

8 komentarzy:

  1. Taki różowy ten kolorek-zamiast różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie rozowy sprawdzil sie swietnie :) Pewnie musisz po prostu faktycznie wbijac w zolte bebiki. Odradzam w takim razie Misshe - sa mega rozowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację ! :) myślałam, że może mi się wpasować, skoro jest taki popularny to i wielu osobom musiał się spodobać. Będę szukała dalej :)

      Usuń
  3. Faktycznie na tobie wygląda różowo:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje:)
    Nagroda już do mnie doszła i dałam znać na blogu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten BB cream i rzeczywiście może nie do każdej karnacji pasować :P ale dobrze że kupiłaś malutkie opakowania. Ja się dopiero rozkrecam z blogiem, ale daje recenzje azjatyckich kosmetyków, zapraszam ^^

    http://azjatyckieekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Staram się odpowiadać na każdy z nich :)