środa, 5 września 2012

26. Pielegnacja twarzy + paczka

Dzisiaj przychodzę z moimi zwyczajami pielęgnacyjnymi.
 Jeśli się malowałam, zaczynam od demakijażu. I teraz zależnie od tego, czy mam więcej czasu i chęci, stosuję OCM olejkiem migdały i papaja z Alterry i olejkiem rycynowym. Jeśli mniej czasu, używam mojego płynu do demakijażu oczu i do wyboru: krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży z Alterry lub żel głęboko oczyszczający z Vichy. Przy czym żel z Vichy lepiej oczyszcza z zaskórników od tego z Alterry. Napiszę pewnie o nich niedługo. Ostatnio zmieszałam trochę olejku rycynowego z kremem do mycia, też nieźle wyszło :D W przypadku jakiejś dysharmonii stosuję mydło oliwkowo-laurowe.
 Później się hydrolatuję, tego używam od niecałego tygodnia, dwa razy dziennie. Z recenzją jeszcze się wstrzymam, za krótko go używam. Mogę powiedzieć, że pachnie troszkę intensywniej niż przy pierwszych niuchach. I tak, nie pisnę teraz ani słówka o tym jak działa ;)
 To połączenie stosuję od wczoraj. Skóra jest pięknie nawilżona nawet wieczorem. Zobaczymy co będzie się działo później, póki co jestem naprawdę zachwycona. (obym nie musiała zmieniać zdania ;) Wiadomo, że działanie środków nawilżających widać "gołym okiem".
 Kupiłam dla mamci, ale sama też czasem stosuję. Zwłaszcza kiedy przyuważę zwiększoną ilość suchych skórek. Ale max. raz na dwa tygodnie. Po czymś takim nawilżyć twarz i efekt jest o wiele lepszy niż z samym nawilżaczem.
 I właśnie, petroleum znalazłam bez problemu, a za olejkiem pichtowym się nalatałam i jeszcze nie znalazłam. Szukam dalej. Tę mieszankę chcę włączyć do pielęgnacji.
Co zamierzam ? Wykończyć żel z Vichy i nie kupować go więcej, wystarczy mi Alterra. Regularnie się nawilżać, walczyć z zaskórnikami- już odnoszę małe zwycięstwo *.*

A teraz przesyłka od Joasi:
Cała transakcja trwała 3 dni robocze (plus 40 minut z niedzieli) ! Uwielbiam taką konkretność i szybkość działania ^^ Zapraszam serdecznie na jej bloga.

Serdecznie zapraszam na rozdanie.

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze produktów alterry ale słyszałam wiele pochlebnych recenzji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają przyjemne składy i są niedrogie, zdecydowanie przemawia to na ich korzyść. Póki co zawiodłam się tylko na kremie brzoskwiniowym, dla osób z jasną cerą jest zwyczajnie za ciemny ;<

      Usuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Staram się odpowiadać na każdy z nich :)