niedziela, 19 sierpnia 2012

12. Szybkie DIY: pudelko na drobiazgi.

Wczoraj w nocy mi się nudziło, a z racji, że ostatnio poszukiwałam pudełek do przechowywania wpadłam na pewien pomysł. Wcale nie nowy, bo wiele na ten temat postów już powstało. W sierpniu mam dość ograniczone fundusze, więc najlepszym rozwiązaniem jest po prostu skorzystanie z rzeczy, które się już posiada. Obkleiłam dość wysokie pudełko, zrobiłam również przegródkę. Trzymam tam kosmetyki do makijażu i maści.

(wszystkie zdjęcia się powiększają po kliknięciu) Przejdźmy do dzisiejszego projektu:


Będziemy potrzebowali jedynie kilku rzeczy: papieru do pakowania prezentów, pudełka, kleju i nożyczek.




Kładziemy pudełko na papierze, odmierzamy ile z każdej strony będzie nam go potrzeba, wycinamy.


Kleimy górę. Najlepiej robić to na odwrót. Tzn. podważając sobie papier, odrobina kleju, dociskamy, wygładzamy i kolejny fragment. 
 



Przecinamy każdy róg na pół.



Dokładnie obklejamy bok, tak samo jeden róg.


Gdy skończymy powinniśmy dostać cztery odstające rogi. W razie potrzeby przycinamy nadmiar papieru, który widać na zdjęciu obok.


Pozostałe rogi również przyklejamy. Mój papier ma tę zaletę, że nie widać jakiejś wielkiej różnicy ze względu na wzór oraz kolory, które się przenikają.
I tak jak zapowiadałam: krótko i prosto. Mamy bardzo ładne pudełko do przechowywania drobiazgów. Tutaj nie bardzo widać, ale papier wystaje odrobinę ponad wysokość pudełka- dzięki temu lepiej wygląda. Nie jest to mistrzowskie wykonanie jednak jestem bardzo zadowolona z efektu. Wszystko zajęło mi około 10-15 min. Gdzie najdłużej zeszło mi na dokładniejszym "przymierzeniu" papieru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Staram się odpowiadać na każdy z nich :)