sobota, 4 sierpnia 2012

3. Wycieczka do Natury

Byłam wczoraj w bibliotece (dzięki Bogu nie naliczyli kary!), a że Em wspomniała o limitkach w fajnej cenie postanowiłam się wybrać do Natury. Dopiero po powrocie coś mi się nie podobało...
Zwyczajnie mi się pokręciło :D to Rossmann miał być.
Mówi się trudno, bo i tak zakupiłam dwa bardzo fajne lakiery.
Jeden w przecenie z Vampire's Love. Cudowny kolor (!) (4,99)
i jeden z nowych topperów. (7,99)
A oto one:
od lewej: 04 the dawn is broken i 02 circus confetti




Ogólnie rzecz biorąc to nie maluję zbyt często paznokci, ani nie robię super wzorków (galaxy nails ^_^). Specem po prostu nie jestem. Doszłam jednak do wniosku, że topper ożywi moją odżywkę, którą zazwyczaj noszę.

Oprócz tego, że ogólnie świetnie wyglądają, to:
a) mają bardzo wygodne pędzelki
b) idealną konsystencję
c) nakrętki są duże (!) nie muszę się już męczyć z odkręcaniem


Coś czuję, że mamy tutaj poważnych kandydatów do ulubieńców...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Staram się odpowiadać na każdy z nich :)