poniedziałek, 6 sierpnia 2012

6. Pierwszy dzien z Ewa

Cześć ! Dzisiaj zaczęłam bardzo miło dzień, rozwiązując test na przydział do grupy językowej i uwaga: od ćwiczeń (!)
Zaczęłam od skalpelu Ewy Chodakowskiej. Było ciężko, pot się lał, a jaka satysfakcja później ! ]:->
Przy okazji zgłosiłam się do:
Motywacji nigdy za wiele ^^ Skoro to oficjalne, nie będę mogła zrezygnować. A walka mnie czeka niezła. Jak każdego rozpoczynającego taki osobisty projekt. Jednak nie zamierzam chudnąć-chudnąć, ale pozbyć się trochę cm w okolicach ud, talii i ramion
Stan na dzisiaj:
u-59
t-74
r-28
i od tego statusu zaczynam. Postaram się mierzyć co tydzień, żeby kontrolować efekty.


I jeszcze króciutko: przyszła do mnie paczka z ebaya. Zamówiłam kępki rzęs i klej do tego (jak ten się nie sprawdzi to  możliwe, że po duo sięgnę). Za wszystko zapłaciłam dokładnie $3,57. Przepraszam za zdjęcia- robione na szybko w przerwie tego smutnego meczu :(((



Miłego dnia !

PS. Coś czuję, że jeszcze dzisiaj poćwiczę ^_^

2 komentarze:

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Staram się odpowiadać na każdy z nich :)